اقامت از طریق خرید بیزینس

اقامت از طریق خرید بیزینس

اقامت از طریق خرید بیزینس

منظور از خرید بیزینس در کانادا این است که فرد در یک شرکت سرمایه گذاری کند و یا یک کسب و کاری را راه بیاندازد. این امر یکی از متداولترین راه های اخذ اقامت برای کشور کانادا است. البته اقامت از طریق خرید بیزینس دارای شرایطی است که در ذیل به آن اشاره می نماییم:

شرایط خرید بیزینس

بیزینسی که فرد به دنبال خرید آن است باید شرایط زیر را داشته باشد:

۱. بیزینس باید به صورت فعال باشد. منظور این است که صرفاً ثبت یک شرکت بدون عملکرد نباشد.

۲٫ فرد باید بیش از ۵۰درصد سهام یک شرکت را در اختیار داشته باشد تا بتواند برای اقامت بر اساس خرید بیزینس در کشور کانادا اقدام نماید.

۳٫ بیزینس راه اندازی شده برای کانادا دارای سود و منفعت باشد.

۴٫ راه انداختن آن بیزینس امری موهوم و خیالی نباشد. یعنی قطعاً در جامعه کانادا این امر امکان پذیر باشد که فرد چنین بیرینسی را راه بیاندازد.

۵٫ فرد متقاضی راه اندازی بیزینس باید خودش کسب و کار (شرکت یا هر چیز دیگری) را اداره نماید و حق واگذاری آن به دیگری را ندارد.

۶٫ داشتن زبان و تحیلات مناسب نیز از شرایط اقامت از طریق خرید بیزینس در کانادا است. البته داشتن مدرک نشان دهنده تسلط بر زبان انگلیسی نیاز نیست. اما چنانچه پس از یک سال اقدام به گرفتن اقامت دائم نماید باید دارای مدرک زبان انگلیسی با حداقل نمره ۶ باشد.

۷٫ داشتن تمکن مالی مناسب به منظور خرید بیزینس.

اقامت از طریق خرید بیزینس

نقطه قوت اقامت از طریق خرید بیزینس

با راه اندازی یک کسب و کار و بیزینس در کشور کانادا نه تنها فرد متقاضی خود می تواند در آن کشور اقامت داشته باشد؛ بلکه همسر و فرزندان وی نیز از این امتیاز برخوردار  می باشند که در کانادا اقامت یابند و فرزندان فرد متقاضی می توانند در مدارس کانادا به تحصیل بپردازند (فرزندان فرد متقاضی مشمول این امر می شوند که زیر ۲۲ سال سن داشته باشد) و همسر فرد متقاضی نیز می تواند ویزای کار باز دریافت کند.

سایر موارد مربوط به اخذ اقامت از طریق خرید بیزینس

در اقامت از طریق خرید بیزینس پس از اینکه فرد یک کسب و کار فعال در کانادا را خریداری کرد گواهی LMIA که به گواهی تأثیرات بر بازار کار معروف است را کسب می نماید. پس از آن فرد متقاضی باید به دنبال ویزای کار باشد و  با ورود به کانادا فعالیت مستمر و دائمی خود را بر فعالیتش آغاز نماید.

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .